Praktische tips voor lokale publiciteit

  • Zorg dat u iets organiseert waardoor het voor de pers aantrekkelijk is om aandacht aan uw evenement te besteden.
  • Nodig lokale bekendheden uit (en geef ze een rol) en/of bedenk een opvallende activiteit. Voorbeelden hiervan vindt u bij Ideeën.
  • Bouw publiciteit op, maar begin niet te snel (enkele weken van tevoren is voldoende).
  • Nodig journalisten uit (het liefst persoonlijk en gericht). Doe dit naast het versturen van persberichten met een goede foto.
  • Verwijs persvertegenwoordigers ook naar www.festivalvanhetleren.nl voor meer informatie en logo's.
  • Zorg dat uw website helemaal up-to-date is met informatie over uw activiteit.
  • Vraag bedrijven om te sponsoren; zij hebben ook belang bij opgeleide werknemers.

Handige adressen

Lokale radio- en televisieomroepen     www.olon.nl 

Huis-aan-huisbladen                            www.huis-aan-huisbladen.nl

Landelijke ondersteuning

Op de website kunt u bij Promotie ondersteunende middelen bestellen ten behoeve van uw regionale promotie. Ook kunt u hier een tv-spotje, een radiospotje en een logo downloaden.

Meer informatie over het generen van publiciteit, kunt u vinden in het Ideeënboek.

Aanmelden nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.


Kick-off Festival in Hengelo
Verslag aftrap Festival in Hengelo Bekijk hier de foto's

Internationale Prijs 2018
De Internationale Prijs 2018 is op 6 september uitgereikt aan:
RSD De Liemers voor het project Grenzen Bewegen
Persbericht
Juryrapport

EISEL - samenwerken in de regio
Korte achtergrond                          Verslag studiereis naar Slovenie (EN)

Leren van volwassenen vraagt aandacht - een leven lang leren
Download hier de publicatie van Learn for Life

Volwasseneneducatie in de 21e eeuw: EAEA Manifest
Download hier de Nederlandse versie

Volg ons op
  



Learn for Life draagt zorg voor de landelijke coördinatie van het Festival van het Leren. © 2018  |  Sitemap